Carlsberg poster 40 mio. kr. i Tuborg-fremstød i Vietnam
printer
Carlsberg vil bruge 40 mio. kr. på at få flere vietnamesere til at drikke øl fra Tuborg-mærket.

Vietnam er et af de asiatiske markeder, som Carlsberg satser på, og bryggeriet betegner over for Ritzau Finans fremstødet som en stor lancering.

Tuborg-lanceringen blev officielt skudt i gang med en fest forrige fredag. Ølmærket bliver solgt under sloganet "Open for fun".

"Vietnam er et stort marked med en stor andel unge i befolkningen. De er socialt aktive og elsker at dele sjove øjeblikke med deres venner. Derfor mener vi, at Tuborg passer perfekt til vietnamesiske forbrugere," lød det i den forbindelse fra Tayfun Uner, chef for Carlsberg i Vietnam, ifølge en pressemeddelelse.

Læs nærmere på:
- Carlsberg poster 40 mio. kr. i Tuborg-fremstød i Vietnam (Berlingske Business)
- Carlsberg poster 40 mio. kr. i Tuborg-fremstød i Vietnam (FødevareWatch)
- Carlsberg brings international brand “Tuborg - Open for Fun” to Vietnam (Carlsberg Vietnam)

Skrevetd.  18-04-2016 21:00 18/04-2016 21:00 560  Fremvisninger 560 Fremvisninger  0 Kommentarer 0 Kommentarer


  Kommentarer
Der er ikke skrevet kommentarer.
  Kommentér
Du skal logge ind for at kommentere.